1 maart 2011

Ik & Beauty

sorry dat ik gisteren geen artikel online heb kunnen plaatsen. School was begonnen & ik had het te druk met huiswerk.

Dit artikel gaat over vragen over ik (dus persoonlijke) maar ook over beauty.


Welke huidverzorgings merken gebruik jij?
clinique, loréal paris.

Wat is je lievelings eten?
pasta's & kruidig eten.

Wat is je lievelings make-up merk?
Loréal Paris, Catrice , Rimmel London

ik heb voormezelf 3vragen bedacht, laat in een comment weten welke vraag je wilt weten & IK BEWERK HET BERICHT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je geen account op Blogspot?
Je kan dan Naam/Url selecteren (dat doe je naast Reageer als:), De url is je site maar die kan je ook gewoon leeglaten, vul wel even je naam in.
Heb je liever een anoniem comment? Ook die kan je selecteren.

Laat het wel netjes, anders verwijder ik je comment.