7 maart 2011

Excuses & Essence Whoom! Boom!!!

Sorry dat ik niks van me heb laten horen. Ik heb het gewoon belachelijk druk. Ik merk ook dat jullie niet meer reageren op mijn artikelen. Terwijl dat eerst best wel veel was. Ik wil zeker weten door gaan me mijn blog maar ik heb steeds minder tijd. Ik ga nu even proberen om om de dag te schrijven. Hopelijk gaat dat goed & kan ik wat later elke dag schrijven, in de vakanties kan je zowiezo elke dag een artikel verwachten.

De schapen liggen nu vol met de nieuwe collectie van essence Whoom! Boom!!!
Het ''thema'' van deze collectie is vooral veel kleur. lees verder om meer over deze producten te weten te komen.




Essence Whoom! Boom!!!Colour changing lipgloss.
Deze lipgloss verandert van kleur. Verkrijgbaar in 01 muse marilyn en 02 roy's red.
1,99.
Essence Whoom! Boom!!! Cream eyeliner palette

4 zachte eyeliners die je door het kwastje makkelijk kan aanbrengen.
 €2,99.



Essence Whoom! Boom!!! Nailpolish
Deze felle nagellak kleurtjes laten de koude winter achter zich.
€1,79



Essence Whoom! Boom!!! eyeshadow mono's.
Verkrijgbaar in 01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red.
 €1,59.





Essence Whoom! Boom!!!  mini nail files
Deze nagelvijlen zitten in een beschermend hoesje die je overal naar toe kan meenemen door dat ze zo klein zijn. verkrijgbaar in 1 POW WOW.
 €1,59.


Essence Whoom! Boom!!! De nail sticker
De kleine handige stickertjes hebben een vrolijke & grappige print & geven je gelijk een vrolijke uitstraling.
€0,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je geen account op Blogspot?
Je kan dan Naam/Url selecteren (dat doe je naast Reageer als:), De url is je site maar die kan je ook gewoon leeglaten, vul wel even je naam in.
Heb je liever een anoniem comment? Ook die kan je selecteren.

Laat het wel netjes, anders verwijder ik je comment.