26 februari 2011

Xenos Desinfecterende handgel.

Ik ben echt verslaafd aan die handgel's die je handen schoonmaken zonder water en zeep.
Ten eerste is dat super handig voor op reis, maar ook handig voor thuis als je lekkere zachtje handjes wilt krijgen!




















Als je het op je handen hebt moet je gewoon wrijven. Als je wrijft kan het plakkerig worden, gewoon door blijven wrijven dat gaat écht weg.
Je krijgt er natuurlijk schone handen van, maar ze worden er ook echt onwijs zacht van. De gel zelf stinkt best wel, maar als je het een maal hebt uit gewreven ruik je helmaal niks meer! Het is tot nu toe echt één van me lievelings producten. Het is te koop bij de Xenos, voor heel weinig geld ik weet niet helemaal de exacte prijs maar ik geloof rond de 3 á 4 euro.
                                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je geen account op Blogspot?
Je kan dan Naam/Url selecteren (dat doe je naast Reageer als:), De url is je site maar die kan je ook gewoon leeglaten, vul wel even je naam in.
Heb je liever een anoniem comment? Ook die kan je selecteren.

Laat het wel netjes, anders verwijder ik je comment.