25 februari 2011

Etos kersteditie kwastenset.

Deze kwastenset is eigelijk van de kerscolectie maar door minder goed verkoop kan je ze nu in een aantal etos' winkels ze halen voor 50% korting. dus inplaats van 7,- nu voor 3,50.










In de kwastenset zitten 5 kwasten. Waaronder:een lipkwast, oogschaduw applicator, wenkbrauw borsteltje, een kwast waar ik de naam niet van weet maar die kan je makkelijk als blendingkwast gebruiken, hij blend zelfs nog beter dat mijn gewone blendingkwast en een poeder kwast (of blush)

(de volgorde wat ik op genoemd heb is van rechts naar links)









Alle kwasten hebben een goede kwalteit behalve het oogschaduwapplicator die is nogal snel stuk. Ik was mijn kwasten aan het wassen en me oogschaduw-kwastje ging al snel los zitten, voor de rest hebben alle kwasten een primakwaliteit.

Naast te kwasten zit ook nog een handig vakje waar je overige dingen in kan stoppen zoals andere kwasten, ook dit is heel fijn.

De kwasten die ik het meest gebruik is het ene kwastje die je als blendingkwast kan gebruiken en het lipkwastje, de gene die ik het minst gebruik is het oogschaduwkwastje en het wenkbrauw borsteltje. Het oogschaduwkwastje is stuk & ik heb al een wenbrauwborsteltje die beter is dan deze, de poederkwast gebruik is soms.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je geen account op Blogspot?
Je kan dan Naam/Url selecteren (dat doe je naast Reageer als:), De url is je site maar die kan je ook gewoon leeglaten, vul wel even je naam in.
Heb je liever een anoniem comment? Ook die kan je selecteren.

Laat het wel netjes, anders verwijder ik je comment.