24 februari 2011

Mijn favorieten essence producten.

Vandaag ga ik een artikel over mijn favorieten essence producten schrijven. Ik vond het zelf ook altijd heel leuk om over goedkope cosmetica te lezen, dus daarom kwam ik ook op dit idee.
En nog even iets:ik heb geen swatches gemaakt omdat er dan te veel foto's kwamen. Ik heb alleen foto's genomen van de producten.


                                                                           











Essence Forget it! 3 in 1 concealer.
Het fijne van deze concealer dat er 2 kleurtjes zijn, eigelijk 3 maar dat moet over die 2.
Dus als je de groene over onzuiverheden aanbrengt & daarna met de bruine erover heen gaat is het weg.
En met de roze moet je over wallen + natuurlijk de bruine.














Essence Ilove Berlin lipbalm.
Wauw, wat een mooie lipbalm, toen ik hem zag was ik meteen verkocht.
Hij geeft een parelmoer achtige glans en het is so beautiful!













Essence soft touch mousse make-up.
Deze gebruik ik bijna iedere dag! Vandaar dat hij ook bij dit lijstje hoort.
Het is een hele goede dekking, maar je moet wel oppasen als je te veel ervan opdoet krijg je een oranje hoofd....













Essence Black Mania eye pencil.
Wat een geweldig oogpotlood! Je kan hem op het ''water randje'' doen, maar ook op je wimperrand, bijde een prachtig resultaat!






Wat zijn jullie favoriete essence producten of van welke producten denken jullie dat het best bij jou past?
vertel het me in een comment!

5 opmerkingen:

  1. ghegheghe,.###24 februari, 2011

    haii

    ik vind de foto's enzeuu wel goeed howr, maar past het bij iedere huidtype?because,,, ik heb nogal een droge huidd you know.
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is make-up, dus geen verzorgingsproducten.
    Make-up is niet voor één bepaald huidtype. Misschien bestaan ze wel maar dan worden ze ook gelijk duurder denk aan Chanel,Dior. Misschien kan je huid niet tegen zulke producten maar misschien ook wel. Dat kan je het beste zélf uit testen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ghegheghe,.###24 februari, 2011

    jaah ksnap het. maar ik bedoelde,,, kheb een droge huid & ook een beetje schraal. en khad het eigelyk alleen over die concealer. maarjaaa.
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De concealer is ook voor alle huidtypes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die concealer vind ik echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je geen account op Blogspot?
Je kan dan Naam/Url selecteren (dat doe je naast Reageer als:), De url is je site maar die kan je ook gewoon leeglaten, vul wel even je naam in.
Heb je liever een anoniem comment? Ook die kan je selecteren.

Laat het wel netjes, anders verwijder ik je comment.