23 februari 2011

Garnier Pure Active anti puistjes roller.

Ik had deze roller al een tijdje maar ik dacht dat hij niet hielp, maar ik had zoveel last van pukkeltjes dat ik dacht:laat ik het maar gewoon proberen! Ik verwachtte er niet zoveel van maar toen ik wakker werd kwam mijn droom uit! Ik had namelijk minder pukkels! YAAAAY. Oké, normaal doe ik niet zo raar op een blog maar ik moest jullie toch even mededelen dat het echt helpt en hoe blij ik ben.



(normaal maak ik zelf de foto's maar ik heb nu even geen camera)


Deze stik komt uit de lijn Pure Active,



Ik heb alles getest behalve de tube (2e links) Voor mijn gevoel werkt alleen de stik, maar voor mij dan. Ik ben nog eens terug naar de DA gegaan (waar het mij geadviseerd werd) En ik vertelde mijn klacht dat ik na het behandelen zo'n trekkerig gezicht krijg en dat ik ook helemaal geen verschil zag! Het werd zelf erger... Omdat ik een hele gevoelige huid heb en dus ook een hele dunne huid werken die twee andere producten niet goed bij mij. Behalve die stik want dat is echt een aanrader! Het is ook een budget roller hij kost maar 8,99!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je geen account op Blogspot?
Je kan dan Naam/Url selecteren (dat doe je naast Reageer als:), De url is je site maar die kan je ook gewoon leeglaten, vul wel even je naam in.
Heb je liever een anoniem comment? Ook die kan je selecteren.

Laat het wel netjes, anders verwijder ik je comment.