21 februari 2011

Eerste bericht:88 palette.

Hoi, Ik wil eerst even zeggen welkom op mijn blog! Deze blog gaat vooral over beauty en make-up.  Hopelijk gaan jullie deze blog volgen voor dagelijkse artikelen en wekelijkse (zondag) filmpjes! Veel plezier met mijn blog!
88 PALETTE.


Ik ben gek op dit palet! Hij heeft 88 kleurtjes en ze hebben allemaal heel wat pigment!















Het leuke aan deze palette vind ik vooral dat het verschillende kleurtjes zijn. Dus ik bedoel daarmee dat je hele lichte en nude kleurtjes hebt, maar ook hele vele en opvallende kleurtjes.
Wat ook heel netjes is, dat er 2 applicators bij zitten. Ik heb ze even voor jullie getest, maar ik zal gewoon je eigen kwasten gebruiken want van die kwast komt niet zoveel kleur vanaf. Bij mijn gewone oogschaduwkwast werden de kleuren mooier & hadden ook meer pigment.


Ze hebben allemaal veel pigment, teminste wat ik getest heb.

Groen:4e rij, 8e.
Paars:8e rij, 4e
Bruin:11 rij, 7e
Blauw:5e rij, 8e

Het 88palette kan je op verschillende webshop's bestellen, maar ik heb het tot nu toe het goedkoopst gezien op bybeautygloss.nl

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een hele goede site. Ik heb het palette zelf ook gekocht, door de goede informatie. Ik gebruik hem iedere dag, en het is FANTASTISCH ! Ik raad iedereen deze site aan, want het is gewoon GE-WEL-DIG !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een vet leuke site, er staan leuke dingen op!!!
    SUPER ECHT EEN AANRADER

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je geen account op Blogspot?
Je kan dan Naam/Url selecteren (dat doe je naast Reageer als:), De url is je site maar die kan je ook gewoon leeglaten, vul wel even je naam in.
Heb je liever een anoniem comment? Ook die kan je selecteren.

Laat het wel netjes, anders verwijder ik je comment.